»Na ministrstvu verjamemo v pomembno vlogo znamke Gostilna Slovenija pri spodbujanju trajnostne in kakovostne gastronomije ter ohranjanju naše tradicije.«
»S sodelovanjem pri nadgradnji znamke Gostilna Slovenije spodbujamo ohranjanje avtentičnosti okusov in tradicije, obenem pa podpiramo trajnostno poslovanje in visoke standarde kakovosti.«
»Še nedolgo nazaj smo se ozirali v sosednje države in hrepeneli po tem, da bi tudi mi imeli Michelinove zvezdice.«
»Moje srce in duša sta danes židane volje, ker oživljamo Gostilno Slovenija.«
»Nemčija je za nas pomembna, da lahko igramo celo leto in se nas Slovenija ne prenasiti. Od tam pridemo z novimi idejami v domovino – pa tudi obratno.«
»Grafični odtis delamo na podlagi matrice Zore Stančič, na slovenski ali italijanski časopisni papir, da ga nekako umestimo v vsakdanje življenje. Odtis je vsakič drugačen.«
»Prišli smo do točke, ko se lahko dobro razlikujemo od tekmecev. Nemci cenijo našo raznolikost na majhnem območju – hitro so lahko na različnih koncih in užijejo različne izdelke.«
»Nemški trg predstavlja 16 odstotkov prenočitev med tujimi prenočitvami.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju